Şriftin ölçüsü :

Saytın rəngi :

Yaşayış sahəsinə ehtiyacı olan qismində uçotun aparılması

Müxtəlif kateqoriyadan olan vətəndaşların mənzil və ya fərdi yaşayış evi ilə təmin olunması üçün qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə uyğun olaraq ilk növbədə yerli icra hakimiyyəti orqanlarında yaşayış sahəsinə ehtiyacı olan qismində uçota alınmalıdırlar. Azərbaycan Respublikasının Mənzil Məcəlləsinin 51.4-cü maddəsinə əsasən uçota alınma haqqında ərizə ilə birlikdə müvafiq vətəndaşların yaşayış sahələrinə ehtiyacı olan qismində uçota durmaq hüququnu təsdiq edən sənədlər həmin məcəllənin 51.3-cü maddəsinə əsasən yerli icra hakimiyyəti orqanlarına təqdim edilməlidir. Aidiyyəti sənədlər təqdim edildikdən sonra vətəndaşın yaşayış sahəsinə ehtiyacı olan qismində uçota alınma məsələsinə Şəki Şəhər İcra Hakimiyyəti yanında fəaliyyət göstərən mənzil komissiyasında baxılır.

Müxtəlif kateqoriyalardan olan şəxslərin yaşayış sahələrinə ehtiyacı olan qismində uçota götürülməsi üçün aşağıda göstərilən sənədlər tələb olunur:

     Şəhid ailələri üçün:                                              

  1. Şəhidin ölüm haqqında şəhadətnaməsi
  2. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin olunması barədə rayon (şəhər) Əhalinin sosial müdafiəsi mərkəzinin arayışı; (əgər varsa)
  3. Ailə tərkibi haqqında arayış (Müvafiq ərazi üzrə icra nümayəndəliyinin geniş arayışı Forma 2);
  4. Ailəli şəxslərin nigah haqqında şəhadətnamələrinin notariat qaydada təsdiq olunmuş surəti;
  5. Uşaqların doğum haqqında şəhadətnamələrinin surəti( Forma 2 üzrə);
  6. Ailə üzvlərinin hər birinin şəxsiyyət vəsiqələrinin surəti (Forma 2 üzrə);
  7. Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətindən ailə üzvlərinin hər biri üçün arayış; (Respublika üzrə)
  8. Evin alqı-satqı sənədinin (kupça), yaxud texniki pasportun surəti;
  9. Ailə üzvlərinin hər biri üçün torpaq sahəsi barədə bələdiyyənin arayışı;

     Əlillər üçün: 

  1. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin olunması barədə rayon (şəhər) Əhalinin sosial müdafiəsi mərkəzinin arayışı; (əgər varsa)
  2. Əlilik barədə arayış ;
  3. Kirayə müqaviləsi;
  4. Ailə tərkibi haqqında arayış (Müvafiq ərazi üzrə icra nümayəndəliyinin geniş arayışı (evin ümumi sahəsi, yaşayış sahəsi və otaq sayı qeyd olunsun)
  5. Ailəli şəxslərin nigah haqqında şəhadətnamələrinin notariat qaydada təsdiq olunmuş surəti;
  6. Uşaqların doğum haqqında şəhadətnamələrinin surəti;
  7. Ailə üzvlərinin hər birinin şəxsiyyət vəsiqələrinin surəti ;
  8. Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətindən ailə üzvlərinin hər biri üçün arayış; (Respublika üzrə)
  9. Evin alqı-satqı sənədinin (kupça), yaxud texniki pasportun surəti;
  10. Ailə üzvlərinin hər biri üçün torpaq sahəsi barədə bələdiyyənin arayışı;

       Ehtiyatda olan hərbiçilər üçün:

  1. Kirayə müqaviləsi;
  2. Ailə tərkibi haqqında arayış (Müvafiq ərazi üzrə icra nümayəndəliyinin geniş arayışı Forma 2); evin ümumi və yaşayış sahəsi, otaqların sayı qeyd olunmaqla
  3. Ailəli şəxslərin nigah haqqında şəhadətnamələrinin notariat qaydada təsdiq olunmuş surəti;
  4. Uşaqların doğum haqqında şəhadətnamələrinin surəti( Forma 2 üzrə);
  5. Ailə üzvlərinin hər birinin şəxsiyyət vəsiqələrinin surəti (Forma 2 üzrə);
  6. Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətindən ailə üzvlərinin hər biri üçün arayış; (Respublika üzrə)
  7. Evin alqı-satqı sənədinin (kupça), yaxud texniki pasportun surəti;
  8. Ailə üzvlərinin hər biri üçün torpaq sahəsi barədə bələdiyyənin arayışı;
  9. Müdafiə Nazirliyindən arayış; (yaşayış sahəsi ilə təmin olunub olunmaması barədə)
  10. Təxris olunması ilə bağlı arayış.
Keçidlər