Xidmətlər
Ölümün qeydə alınması
Xidmətin məzmunu : |
|||||||||
- Ölümün qeydə alınması |
|||||||||
Xidmətin aid olduğu təsnifat : |
|||||||||
- Vətəndaşlıq, qeydiyyat və miqrasiya |
|||||||||
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı : |
|||||||||
- İcra Hakimiyyəti Başçısının qəsəbə, kənd inzibati ərazi dairəsi üzrə nümayəndələri |
|||||||||
Xidmətin hüquqi əsası : |
|||||||||
- Azərbaycan Respublikasının Ailə Məcəlləsinin 158.2, 158.3, 159.1, 159.2, 193, 194 və 195-ci maddələri; |
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilmə formaları : |
|||||||||
- Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcısında təqdim olunması |
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması : |
|||||||||
- Telefon vasitəsilə məlumatlandırma |
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi : |
|||||||||
- Ölüm haqqında şəhadətnamə |
|||||||||
Xidmət istifadəçisi barədə məlumat : |
|||||||||
- Fiziki şəxslər |
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı, Ödənişin hüquqi əsası : |
|||||||||
|
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti : |
|||||||||
Bazar ertəsi - Cümə günləri 09:00-18:00 (Nahar fasiləsi 13:00-14:00) |
|||||||||
Xidmətin göstərilmə yeri : |
|||||||||
- Şəki Şəhər İcra Hakimiyyəti Başçısının qəsəbə, kənd inzibati ərazi dairəsi üzrə nümayəndəlikləri |
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları : |
|||||||||
- Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2003-cü il 31 oktyabr tarixli 145 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş "Vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı" Qaydasının 1.7-ci bəndinə görə vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı, qeyd olunmalı faktları, ərizə verənlərin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlər və vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı üçün lazım olan bu Qaydada müəyyən olunmuş digər sənədlər təqdim edildikdə aparılır. |
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması : |
|||||||||
|
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar : |
|||||||||
- Ölümün qeydə alınması ölmüş şəxsin yaşamış olduğu yerdə və ya ölümün baş verdiyi yerdə İcra Hakimiyyətinin nümayəndəliyi tərəfindən aparılır. |
|||||||||
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar : |
|||||||||
- İstifadəçi "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 71-ci maddəsinə əsasən inzibati aktdan, inzibati aktın qəbul edilməsindən imtinadan və yaxud inzibati orqanın hərəkət və ya hərəkətsizliyindən Rayon İcra Hakimiyyətinə və ya Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyinə inzibati qaydada şikayət edə bilər. |
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları : |
|||||||||
- Yoxdur |
|||||||||
Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən fərdi məlumatların informasiya sistemləri : |
|||||||||
- Yoxdur |
|||||||||
Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi : |
|||||||||
- Elektronlaşdırılmayıb |
|||||||||
Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi : |
|||||||||
- Avtomatlaşdırılmayıb |
Şəki Şəhər İcra Hakimiyyəti
Ünvan: |
Az 5500 20 Yanvar küçəsi, 8 |
Telefon: |
(024) 244-33-23 |
Faks: |
(024) 244-39-94 |
E-poçt: |
mail@sheki-ih.gov.az |
Rəsmi internet informasiya ehtiyatının ünvanı: |
|
VÖEN: |
3000072051 |
Ödəmə rekvizitləri: |
A 1. Emitent (ödəyən) bank |
İş qrafiki və orqan tərəfindən zəruri hesab edilən digər məlumatlar: |
Bazar ertəsi - Cümə günləri 09:00-18:00 (Nahar fasiləsi 13:00-14:00) |